2011. január 22., szombat

netnapló (január 19-22.)

2011. január 19.

Reggel megnyitottam a postafiókot. NyGÁ írt. Nem tetszenek neki a még decemberben beküldött verseim. Jól indult a nap. Lehet, hogy tényleg rosszak. Szigorúbban kellene szelektálnom. 

Délelőtt átnéztem az internetes orgánumokat: Irodalmi Jelen, Litera, Bárkaonline, prae.hu, kulter.hu. Elolvastam a Magyar Napló januári számából a verseket.

2011. január 20.

Megkaptam az Együtt nívódíját. Ez az első díjam. Örülök neki.

2011. január 21.

Himnuszmondó verseny Ungváron. Zsűrizés. Sajog a térdem. A fejem is fáj. Este Áfra János átküldte a vele készült interjú linkjét. A KULTer aktív szerzői közül az én nevemet sem hagyta ki. Egyre elismertebb a portál.

2011. január 22.

Egy fél délutánt töltöttünk el édesapámmal az új számítógépasztal összeszerelésével. A tesóm kapta. Épp Budapesten van. Nem tud róla. A blogomat pedig nem igen olvassa. Úgyhogy meglepetés lesz.

Később megjött a Kárpáti Igaz Szó legfrissebb száma. Olvasták a nevem a díjazottak között. Megkönnyeztek itthon. Nem sok hajszáluk hullt ki eddig a művészetekért. De ilyenkor büszkék rám.