2012. február 9., csütörtök

netnapló - szerkesztés vége

Tegnap délután - mondhatni - teljesen lecsillapodtam. Beszélgettünk, felhőtlenül. Egészen jól ment utána a munka. Majd körülnéztem az interneten, kb. éjfélig olvastam az elmúlt héten megjelent különféle írásokat. Nagyon élveztem például a Holmi szerkesztőinek netnaplóit a Litera.hu-n. Innen egyenes út vezetett Rakovszky Zsuzsa verséhez (Napéjegyenlőség). Utána egyszerűen nem bírtam olvasni mást, nehogy elrontsa az élményt.

Ma reggel visszatértem az Együtthöz. Asztalomon és sebtében bevetett ágyamon javítottam, húztam, szótáraztam, egyeztettem.  Pont ahogyan eddig is tettem.



De mostanra készen vagyok a teljes lapszámmal. Igazából nem volt benne annyira sok elírás, helyesírási hiba, hiszen a digitális kéziratokat egyszer már alaposabban átnéztem (és javítottam) a laptopon.

Utána böngésztem kicsit. Friss: a Magyar Narancs honlapján Darvasi Ferenc írt egy rövid kritikát a Tejmoziról, feszes szöveg, az biztos.

Na de most megyek vissza a jegyzeteimhez, valamint a recenzálandó könyvekhez...