2012. február 14., kedd

netnapló - február 14.

Délelőtt kaptam egy e-mailt Papp Endrétől, miszerint Vári Fábián László könyvéről, a Tábori postáról készült recenzióm a márciusi Hitelben fog megjelenni. Megköszöntem az értesítést, elküldtem a kért adatokat, és várom nagyon a tiszteletpéldányt.

Valahogy így kezdődött a Valentin-nap. Meg olvasással és jó sok fanyalgással. A csapból is a "szerelem" folyik ilyenkor, ez pedig idegesítő egy kicsit. Számomra sokkal intimebb dolog a szerelem. Bár biztosan én vagyok ókonzervatív. Mindenesetre huszonhárom évesen elértem, hogy ezt a napot együtt tölthetem valakivel. Egyszer már majdnem sikerült, de előtte kb. egy héttel szakítottunk. Szóval ez az első nekem. Mondhatni: izgulok...

Elnézést, majdnem kiment a fejemből: szeretném minden blogomra tévedő olvasómat Christina Perri remek balladisztikus dalával (Jar of Hearts) köszönteni. (Ez legalább nem olyan giccses, mint egy szív formájú lufi vagy piros szalaggal átkötött szerelmeslevél.)