2012. február 14., kedd

netnapló - február 14.

Délelőtt kaptam egy e-mailt Papp Endrétől, miszerint Vári Fábián László könyvéről, a Tábori postáról készült recenzióm a márciusi Hitelben fog megjelenni. Megköszöntem az értesítést, elküldtem a kért adatokat, és várom nagyon a tiszteletpéldányt.

Valahogy így kezdődött a Valentin-nap. Meg olvasással és jó sok fanyalgással. A csapból is a "szerelem" folyik ilyenkor, ez pedig idegesítő egy kicsit. Számomra sokkal intimebb dolog a szerelem. Bár biztosan én vagyok ókonzervatív. Mindenesetre huszonhárom évesen elértem, hogy ezt a napot együtt tölthetem valakivel. Egyszer már majdnem sikerült, de előtte kb. egy héttel szakítottunk. Szóval ez az első nekem. Mondhatni: izgulok...

Elnézést, majdnem kiment a fejemből: szeretném minden blogomra tévedő olvasómat Christina Perri remek balladisztikus dalával (Jar of Hearts) köszönteni. (Ez legalább nem olyan giccses, mint egy szív formájú lufi vagy piros szalaggal átkötött szerelmeslevél.)

Nincsenek megjegyzések: