2011. február 13., vasárnap

netnapló (február 7-13.)

2011. február 7.

Végigszenvedtem A blogger c. sorozatot. Unalmas. Pedig a címe alapján jónak tűnt. Eseménytelen. Borzalmas. Időrablás. Nem is folytatom. Elolvastam a Magyar Napló januári számát.

2011. február 8.


Meghívtak egy budapesti felolvasásra. Épp lejár a vízumom. Kértem támogatói nyilatkozatot. Nem kaptam. Gratulálok mindenkinek ehhez a remek rendszerhez.

2011. február 9.

Voltam a papnál. Adott ajánlást. Nem értem, miért kell ilyen bonyolult út a vízumhoz a 21. században. Megjelent az új Partium. Nincs benne a novellám. De nekem azt mondták, benne lesz. Gyönyörű. Megnéztem Tihanyi "energizálását", hátha én is kapok egy kis pozitív energiát. Mindenesetre ilyen jót már rég nevettem:



2011. február 10.

Voltam Ungváron. Bevittem az illetékeseknek a kérelmet. Azt mondták, holnap mehetek érdeklődni. Kíváncsian várom a holnapot. A könyvesboltban is jártam. Kár, hogy nem volt pénzem az egyik Kundera-kötetre. De megleptem magam egy valódi naplóval. Az a fura, hogy mindig csak magamat lepem meg. Ha kicsit korszerűtlen szeretnék lenni, azt mondanám erre: magány. De mivel nem szeretnék az lenni, így nem akarok giccsközelbe kerülni. Helyette idézem a papíralapú naplóm első gondolatait: "Ez itt a naplóm. Ez pedig a második sora. A napló, amint írja önmagát. Nem is rossz ötlet. Borzasztóak ezek a kockák a füzetben. Nehéz visszaszoknom a tollhoz. Meg a papírhoz..." A naplón nincs zár. Direkt nem vettem olyat, mert MG a blogomon is említette, hogy a zár nem tart sokáig.

2011. február 11.

Tartalmas nap volt. Megjártam Ungvárt. Aláírták a támogatói nyilatkozatomat. Megbeszéltük a szerkeszteni való dolgokat. Megvettem Kundera könyvét. A tesóm hazajött Bp.-ről. Meglepett Mészáros Márton Mai magyar irodalmi olvasókönyv c. jegyzetével (még nagyon friss könyv, örülök neki!). Nemrég írtam, hogy mindig magamat lepem csak meg. Hát most nem. Este mutatkoztak rajtam a megfázás első tünetei. Ittam Coldrexet. A borsos pálinka jobb. Ezt N. is megerősítette.

2011. február 12.

Szövegek javítása, szerkesztése.

2011. február 13.

Készülődés az V. KAMK-ra. Szeretném ma még újranézni a Legényanya c. filmet. Remélem, lesz rá időm.