2012. június 14., csütörtök

brigádnapló

"Lassan netnapló helyett brigádnaplót kell vezetnem, annyi munkám van a ház körül..." - írtam úgy hét órával ezelőtt a Twitterre telefonomról két malterkeverés között. Igen, ma tapasztaltam meg leginkább, mennyire előnyös az olyan maroktelefon, amiben beépített wifi van. Ma ugyanis, mikor a homok szitálása és a falra felhányandó habarcs keverése között volt 5-6 lopott percem, az Opera Mini alkalmazással tényleg pillanatok alatt eljutottam kedvenc oldalaimra (ezeket persze jó előre elmentettem), és ha nagyobb cikkeket nem is érkeztem elolvasni, de a legfrissebb hírekről nem maradtam le sem a közélet, sem az irodalom terén (nem hiába, hogy rohamosan terjed a mobilon való internetezés). A betűméretet is beállítottam, így már viszonylag kényelmes a böngészés. Egyedül az érintőképernyős billentyűzetet volt nehéz megszokni. Gyakran más betűhöz értem hozzá, ez állandóan bosszantott. Aki a mechanikushoz van szokva, annak kell egy kis idő, amíg átáll. De egyre inkább belejövök, és az SMS-en kívül csiripelni (tweetelni) is tudok már rajta. Meg jegyzetelni. Meg e-mailezni. Nem rossz dolgok ezek, főleg ha nincs kéznél PC, laptop, netbook vagy tablet...