2011. október 31., hétfő

kafkai pillanatok a szobámban

6 megjegyzés:

bdk írta...

Gregor Samsa látogatása az ifjú kritikusnál?

Csordás László írta...

Igen, rá gyanakszom. A polcon lévő Kafka-kötetből ugorhatott ki. (Igaz, elfelejtettem megkérdezni tőle.)

BDK írta...

Kérdezgetés helyett csak nem agyoncsaptad?

Csordás László írta...

Károly, ezt nem szabad elviccelni! Semmibe vettem mindenféle paktumot, ami ember és bogár között köttetett valaha is. A tetejébe még az alapvető bogárméltósághoz való jogot is megsértettem, amikor G. S.-t ilyen előnytelen helyzetben lekameráztam... Bevallom, azóta nyugtalanul alszom. Úgyhogy itt nem csak agyoncsapásról van szó. Sokkal többről!

BDK írta...

Nem tudtam a témától szabadulni:
http://traumaterapia.blog.hu/2011/11/20/csotany_artany

Csordás László írta...

Én előre figyelmeztettelek :)