2011. január 31., hétfő

netnapló (január 23-31)

2011. január 23.

Ma pihentem. Semmi munka. Zenét hallgattam. Hardcore-t:


Ha jól emlékszem, Eda mondta, hogy nem irigyli a lelki világomat. Pedig az ilyen zene rak helyre nagy haragomban, nagy hűtlenségben, szerelmes gondban stb.

Kiderült, hogy a tesóm olvassa a blogom, csak én nem tudok róla. Persze két l-lel. És immár tudok róla.


2011. január 24.

Melóztam. Elkezdtem egy recenziót írni. Egyensúlyozok a diplomatikusság és a szakmai szempontok között. Nyilván az utóbbi felé fog billenni a dolog. Olvasom az ÉS karácsonyi számát. Elmaradtam kissé.


2011. január 25.

Befejeztem a recenziót. Majd versdélutánt tartottam. Elolvastam Rakovszky Zsuzsa két kötetét (Egyirányú utca, Visszaút az időben), illetve előkerestem Az év versei 2010 című antológiát.

2011. január 26.

IV. KAMK. Hideg. Hó. Rossz kedv. Interjú. Jó kedv. Beszélgetés. Ünneplés.

2011. január 27.

Segíteni akartam a képek kiakasztásában, de egy adminisztrációs hiba miatt még nem szedték le az előző kiállítás képeit. Hazaértem. Legalább pihenek kicsit.


2011. január 28.

A táncosokkal elindultam a II. Carpatica Art Expora. Rám bízták a bor és a vodka kitöltését. Ez tipikusan a kecske és káposzta esete. Talán. Ügyesek voltak a lányok. Bögyösek is. Látszik, hogy eszenyiek. A fiúk sem voltak rosszak, de őket most nem dícsérem meg.

2011. január 29.

Elkezdtem válaszolni az elmaradt e-mailekre. Megírtam a versajánlót az Együtt új rovatába.

2011. január 30.

Van egy tanítványom. Legalábbis valami ilyesmi. Nem vagyok tanár. Szerintem meg fogjuk keseríteni egymást. Meglátjuk.

2011. január 31.

Szöveget javítottam. Na nem az enyémet. Este még olvasok valamit. Egyelőre unatkozom.Várom az első feladat teljesítését. Nem magamtól.