2011. március 15., kedd

netnapló (március 7-14.)

2011. március 7.

Trágyázás a kertben. Ez az ún. falusi lét.

2011. március 8.

Több nőnemű ismerősömet felköszöntöttem. Másokat nem.

2011. március 9.


Eljátszottam a gondolattal, hogy egymásnak ellentmondó dolgokat fogok nyilatkozni. Így érdekesebb lesz. Lassan annyit szerepelek, mint egy politikus. Csak kevesebb pénzért (értsd: teljesen ingyen). Voltam Csapon a vízum díjának visszaigénylése végett. Ez sincs jól megoldva, de legalább visszakapom a pénzt. Valamikor.

2011. március 10.

Benne vagyok a Kárpáti Igaz Szó Kulcslyuk c. rovatában. Biztosan téma leszek néhány hétig a faluban... Majd bújhatok az emberek elől.

2011. március 11.

Az ungvári tévében egy stúdióbeszélgetés a blogolásról. Most először volt púder az arcomon. Haza se mertem volna menni így. Nem könnyű kamerák előtt beszélgetni, főleg nem úgy, hogy természetes is legyen az ember. Alig tudtam összerakni egy-két értelmes mondatot. Meg kell szokni. Megvolt a visszhangja a KISZ-es interjúnak, majdnem mindenki olvasta Eszenyben. Szóval most ki se lépek a házból egész hétvégén.

2011. március 12-13.

Nem írtam naplót ezekről a napokról. Bizonyára semmi sem történt velem. Már nem emlékszem pontosan. De nem léptem ki a házból. Ezt tudom.

2011. március 14.

Nemzeti dal mondó verseny Ungváron. Zsűrizés. Hazafelé a vonaton mondták, hogy láttak a tévében. Ejnye-bejnye, gondolom magamban. Közügy lett Kárpátalján az irodalom.